اخذ گواهینامه HSE

اخذ گواهینامه HSE-MS قابل استعلام

اخذ گواهینامه HSE

متقاضیان گرامی که بدنبال اخذ گواهینامه HSE هستند، کافیست در این مقاله با ما همراه باشند. گواهینامه HSE به مجموعه ‌ای از استانداردها و الزامات اشاره می نماید که به مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست در سازمانها و شرکتها مربوط است. مواد سمی تولیدی برای جان انسانها و موجودات خطر آفرین است.

 همچنین HSE عنوان میدارد، حفظ جان کارکنان اهمیت دارد و الزامات حتما باید رعایت گردد. گواهینامه HSE مخفف (Health, Safety And Environment است. کلمه HSE مخفف H: Health (بهداشت)، S: Safety (ایمنی) و E: Environment (محیط زیست) است.

این گواهینامه به سازمانها کمک میکند تا با رعایت اصول ایمنی و بهداشت، خطرات را شناسایی و مدیریت کنند و تاثیرات منفی بر محیط زیست را کاهش دهند.

گواهینامه HSE شباهت بسیاری با ادغام استانداردهای ایزو ۱۴۰۰۱ و ایزو ۴۵۰۰۱ دارد. بسیاری از کارفرمایان اخذ گواهینامه HSE را برای بسیاری از مجموعه ها، مخصوصا شرکتهای وابسته به وزارت نفت از سازمانها در خواست میکنند.

گواهینامه HSE

ولی در کل گواهینامه HSE نشان دهنده ی دوام مدیریتی و رعایت کلیات بهداشتی و ایمنی توسط شرکت یا سازمان است. در واقع گواهینامه HSE به عواملی میگویند که سبب حفاظت از جان و مال پرسنل میشود و در عین حال باعث افزایش بهره وری و راندمان کاری میگردد.

مهمترین سرمایه هر سازمان یا شرکت منابع انسانی آن شرکت یا سازمان است. به همین دلیل عاملی که باعث افزایش سطح سلامت و ارتقا شرکت میگردد، توجه به حقوق پرسنل و حفاظت از جان و مال آنهاست. شناخت و کاربرد مدرک آموزشی HSE ، برای تمام متقاضیان ضروری است. چرا که مبحث سلامت، ایمنی، بهداشت و محیط زیست، امنیت جانی و مالی پرسنل و کارکنان را در برمیگیرد.

شرکتهایی که در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و ساخت و ساز فعالیت دارند، کارفرمایان از آنها میخواهند گواهینامه HSE تهیه نمایند. اولین کار برای اینکه متقاضیان بتوانند گواهینامه HSE را اخذ نمایند، اینست که زمینه فعالیت و میزان حجم کاری خود را شفاف سازی نمایند.

بعلت اینکه هر فعالیتی رویه مخصوصی برای دریافت گواهینامه HSE دارد. گواهینامه HSE در زمینه سلامت فردی ایمنی شغلی و محیط زیست است. در واقع HSE بمعنای بهداشت محیط کار و حفاظت محیط زیست حین کار است.

تاریخچه HSE

 پیدایش تاریخچه HSE از سال 1885 میلادی و پس از انقلاب صنعتی است. بعلت آمار زیاد مرگ و میر و سنگینی کار و فشار زیاد روی کارگران مسائل بهداشتی و ایمنی مطرح گردید. علاوه بر اینکه صدمه و آسیب به محیط زیست سبب این شد که مسائل زیست محیطی مطرح گردند.

بهداشت و محیط زیست دو جزء لاینفک حیات هستند که جدایی ناپذیرند. به همین علت رعایت مسائل بهداشتی و محیط زیستی جهت حفظ جان افراد و جلوگیری از تخریب اکوسیستم اکیدا توصیه میگردد.

ضرورت مدرک HSE

اکنون به بررسی ضرورت مدرک HSE میپردازیم. بخاطر اهمیت بالای مسائل ایمنی و بهداشت در محیط کار، بویژه در صنایع خطرناک، بسیار مهم است. ضرورت این گواهینامه شامل موارد زیر است:

حفاظت از کارکنان

آموزش و آگاهی در حوزه ایمنی به کاهش صدمات و حوادث کمک می نماید.

رعایت قوانین و مقررات

بسیاری از کشورها و صنایع نیاز به کارکنان با مدرک HSE دارند، تا از رعایت گواهینامه های ایمنی مطمئن گردند.

بهبود کارایی

ایجاد محیطی سالم و امن، باعث افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها میگردد.

مدیریت ریسک

داشتن دانش کافی در زمینه HSE ، باعث شناسایی ریسکها و مدیریت آنها میشود.

افزایش اعتبار شرکت

اخذ گواهینامه HSE افزایش اعتبار شرکت را به همراه دارد چون تعهد سازمان به رعایت نکات ایمنی و حفظ محیط زیست را نشان میدهد.

توسعه و آموزش

شرکتهایی که گواهینامه HSE را اجرا می نمایند با آموزش به کارکنان خود در خصوص HSE باعث افزایش سطح آموزش کارکنان میگردند.

گواهی HSE فوری و ارزان
گواهی HSE فوری و ارزان-قابل استعلام با کد رهگیری 09191371079

نحوه دریافت گواهینامه HSE

متقاضیان برای اطلاع از نحوه دریافت گواهینامه HSE اول باید مرکز صدور گواهینامه را انتخاب نمایند. بعد از اینکه مرکز صدور گواهینامه را انتخاب نمودید، فرم درخواست شرکت را اخذ نمایید، آن را تکمیل کنید، اطلاعات شرکت را به مرکز صدور گواهینامه ارسال نمایید. سپس فرم درخواست توسط شرکت بررسی و تایید میگردد.

پس از طی مراحل فنی و پر کردن فرم درخواست، گواهینامه برای متقاضیان صادر میگردد. برای اطلاع از زمان صدور گواهینامه HSE با کارشناسان سپاهان HSE با تلفن: 03133245512 و شماره همراه: 09191371079 تماس حاصل نمایید تا کارشناسان مجرب ما گواهینامه HSE را بصورت فوری و ارزان برای شما صادر کنند.

گواهینامه HSE برای مناقصات

در واقع گواهینامه HSE برای مناقصات به معنای تاییدیه ‌ای است که نشان میدهد یک شرکت یا سازمان استانداردهای بهداشتی، ایمنی و محیط زیستی را رعایت می‌ نماید. مناقصات فرآیندی هستند که در آن سازمانها یا شرکتها برای تامین کالا یا خدمات، درخواست پیشنهادات از پیمانکاران یا تامین‌کنندگان میکنند. این گواهینامه معمولا در صنایع مختلف، بویژه در صنایع نفت و گاز، ساخت و ساز و تولید، اهمیت دارد.

هزینه مدرک HSE

بهترین روش استعلام قیمت هزینه مدرک HSE ، تماس با مراکز صدور گواهینامه است. در صورتیکه هزینه مدرک HSE با توجه به نوع گواهینامه متغییر است. اخذ مدرک آموزشی HSE و مدرک HSE یا HSE-MS شرکتی دو مقوله بسیار متفاوت هستند. بخاطر همین هزینه دریافتشان با یکدیگر فرق میکند.

گواهینامه HSE نه تنها به بهبود ایمنی و سلامت کارکنان کمک میکند، بلکه به افزایش اعتبار، کاهش هزینه‌ ها و بهبود عملکرد کلی سازمان نیز منجر میگردد. این گواهینامه بعنوان یک ابزار کلیدی برای ایجاد محیط کار ایمن و پایدار شناخته میشود.

حتی مراکز صادر کننده گواهینامه نیز هزینه دریافت HSE آنها با یکدیگر فرق میکند. در نتیجه یک مرکز صدور که هم معتبر هم دارای صلاحیت باشد، را انتخاب نمایید. اگر بدنبال این هستید که بدانید هزینه مدرک HSE چگونه است.

کافیست با مرکز مشاوره سپاهان HSE با شماره تماس: 03133245512 و شماره تلگرام: 09191371079 در ارتباط باشید. کارشناسان مجرب مرکز مشاوره سپاهان HSE آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز هستند.

مزایای اخذ گواهینامه HSE

فواید و مزایای اخذ گواهینامه HSE بسیار زیاد هستند. ملزومات گواهینامه HSE اگر در سطح کشور رعایت شود، باعث افزایش سطح رفاه و فرهنگ جامعه میگردد. با جذب اعتماد پرسنل افزایش انگیزه کار در آنها بوجود می آید. بهداشت و ایمنی برای تمام انسانها امری لازم است که شرکتهای خواهان این موارد را مهم تلقی نمایند.

اخذ گواهینامه HSE باعث جلوگیری از آسیب منابع طبیعی و تولید آلاینده ها میگردد. باعث کاهش خطر ابتلا به بیماریهاست. رعایت این استاندارهای HSE باعث کاهش حوادث در سطح جامعه هست. از بروز صدمات دراز مدت مثل از کار افتادگی، نقص عضو و بروز صدمات جانی کوتاه مدت و … جلوگیری میکند. تمام این مزایا باعث میگردد که سازمان به استاندارد HSE برسد.

  • مزایای اخذ گواهینامه HSE را برایتان بطور خلاصه در زیر شرح میدهیم:
  • باعث اعتماد در مشتریان و محصولات متنوع موجود در بازار و ایجاد اطمینان میگردد.
  • دومین مزیت در واقع عرضه و فروش خدمات بیشتر برای تقویت برند سازمان هست.
  • اخذ گواهینامه HSE برای کسب امتیاز و شرکت در مناقصات لازم است.
  • سبب اجرای دقیق و موفق تولیدات و خدمات میگردد.
  • ایجاد و ساخت محیطی ایمن و سلامت محیط کار از مزایای اخذ گواهینامه HSE است.
  • باعث کاهش هزینه های نهفته ناشی از حوادث کار و تخریب محیط زیست میشود.
  • اخذ گواهینامه بین المللی باید معتبر و دارای کد ریجستری باشد.

مراحل اخذ گواهینامه HSE

در اصل مراحل اخذ گواهینامه HSE را برایتان شرح میدهیم. برای اخذ گواهینامه HSE باید این مراحل را بصورت گام به گام و با دقت طی نمایید تا بتوانید گواهینامه HSE را اخذ نمایید.

انتخاب مرجع صدور گواهینامه HSE

مرحله اول انتخاب مرجع صدور گواهینامه HSE است باید یک مرکز معتبر و دارای صلاحیت انتخاب نمایید. مراکز زیادی در این رابطه وجود دارند، که شما باید یک مرکز مطمئن و معتبر انتخاب نمایید. پیشنهاد ما به شما این است که اول با مرکز مشاوره سپاهان HSE تماس تلفنی برقرار نمایید.

 از راهنمایی های مشاوران مجرب ما استفاده نمایید، تا دچار سردرگمی و ابهام نگردید و در دام کلاهبرداران نیفتید که گواهینامه فیک و جعلی به شما بدهند. برای انتخاب مرکز صدور گواهینامه HSE میتوانید با مرکز مشاوره سپاهان HSE از طریق شماره تماس، ایمیل و سایت در ارتباط باشید. تمام این اطلاعات تماس در قسمت تماس با ما وجود دارد.

مشاوره های کارشناسان مجموعه شامل مراحل و نحوه اخذ گواهینامه HSE است. مراکز معتبر صادر کننده گواهینامه HSE ، گواهینامه اچ اس ای و استاندارهای ایزو مرتبط به شما معرفی میکنیم. میزان اعتبار گواهینامه HSE ، نحوه اعتبار سنجی مراکز صدور گواهینامه HSE را برای شما تشریح میکنیم.

ما هزینه دریافت مدرک HSE از هر یک از مراکز ثبت و صدور گواهینامه HSE را به شما اعلام می نماییم. زمان لازم برای دریافت گواهینامه HSE از هر یک از CB ها، تایم لازم اعتبار مدرک HSE ، شرایط و همه موارد نیز به شما اعلام میگردد.

فرم درخواست گواهینامه HSE

سازمان شما در صورتیکه تمایل به همکاری با سپاهان HSE را دارد با انتخاب گواهینامه HSE موردنظر، باید فرم درخواست خدمات را از سایت ما دانلود نماید. بعد از پر کردن اطلاعات لازم فرم را برای ما ارسال نماید. از اطلاعات تکمیلی در فرم درخواست خدمات یا Application Form شخصی بعنوان نماینده مدیریت معرفی میگردد. تمام ارتباطات مرکز با شما از طریق این فرد انجام میگیرد.

پیاده سازی سیستم مدیریتی HSE

پس از پرداخت فاکتور، تمام هماهنگی ها برای کارشناس جهت پیاده سازی سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست یا HSE در شرکت متقاضی صورت میگیرد.

کارهایی مانند تهیه و تدوین مستندات سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست انجام میشود. بررسی فرآیندها، ساختار سازمانی و اصطلاحات لازم در چارت سازمانی، تهیه و تدوین شرح وظایف همه با هم انجام میگردد.

صدور گواهینامه HSE

در واقع صدور گواهینامه HSE (بهداشت، ایمنی و محیط زیست) معمولا بمنظور تایید رعایت استانداردهای ایمنی و محیط زیستی در سازمانها و شرکتها انجام میشود. گواهینامه HSE (بهداشت، ایمنی و محیط زیست) مدرکی است که نشان ‌دهنده رعایت استانداردهای ایمنی و محیط زیستی در سازمانهاست.

مرحله نهایی و آخر صدور گواهینامه HSE میباشد که شما پس از طی نمودن تمام مراحل فوق با موفقیت میتوانید گواهینامه HSE خود را دریافت نمایید. وقتیکه شما به این مرحله رسیدین یعنی تمام مراحل را با موفقیت پشت سر گذاشتید.

گواهینامه HSE فوری و ارزان
گواهینامه HSE فوری و ارزان-قابل استعلام 09191371079

عوامل موثر در دریافت HSE

در اینجا به بررسی عوامل موثر در دریافت HSE میپردازیم.

وقتیکه شرکتی همزمان هر دو ایزو ISO 14001 و ایزو ISO 45001 را دریافت میکند، اصطلاحا میگویند که این سازمان گواهی HSE-MS یا HSE دارد.

مشاور HSE حتما باید شخصی آگاه در حوزه سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی و سیستم مدیریت محیط زیست باشد. زمانی متقاضی با اعتماد بیشتری جذب کار میگردد که مشاور HSE قادر باشد تمام مزایا و فواید اجرای سیستم مدیریتی HSE را بیان نماید و حتما نتیجه ای عالی کسب خواهد نمود.

گواهینامه HSE یکی از رایجترین گواهینامه های معتبر در سطح جهان است، قابل استفاده برای تمامی کشورهاست. دارا بودن گواهینامه HSE برای هر سازمان، نشانگر این است که شرکت مربوطه همه قوانین و فرهنگ ایمنی در کار و قوانین زیست محیطی را رعایت می نماید.

در آن زمان استاندارد HSE یک گواهینامه مستقل بیان گردید، در حالیکه قبلا گواهینامه HSE یا HSE-MS فقط یک اصطلاح بود. در صورتیکه گواهینامه HSE داخل شرکتهای نفتی رایج گردید. سپس مراجع صدور و ثبت گواهینامه ایزو، گواهینامه HSE ثبت و صدور کردند. گواهینامه ایزو ISO 9001 (سیستم مدیریت کیفیت) نیز با گواهینامه های شرکتی هر دو گواهینامه ISO 14001 و گواهینامه ISO 45001 همراه است.

استعلام گواهینامه HSE

در واقع استعلام گواهینامه HSE کار بسیار راحت و ساده ای است. در صورتیکه با درایت و دانش افراد قابل جستجو و پیگیری است. گواهینامه HSE توسط نهاد بین المللی، انجمن بین المللی شرکتهای نفتی در سطح دنیا مطرح شد. گواهینامه HSE بهداشت محیط کار، محافظت از محیط زیست را حین کار بررسی می نماید.

زمانیکه سازمانی دو گواهینامه ایزو ISO 14001 (سیستم مدیریت زیست محیطی) و گواهینامه ایزو ISO 45001 (سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای) را دریافت نمایید، در اصطلاح میگویند گواهینامه HSE-MS دارد و در اصل همان گواهینامه HSE است.

استعلام گواهینامه HSE-MS

در واقع برای استعلام گواهینامه HSE-MS فقط کافیست آدرس سایتی که روی گواهینامه وجود دارد را بزنید و وارد سایت شوید. یک کد رهگیری روی گواهینامه وجود دارد، کد رهگیری را وارد کنید و گواهینامه شما به همین راحتی و آسانی ریجستری میگردد.

تمدید گواهینامه HSE

 در واقع تمدید گواهینامه HSE بسیار مهم است.گواهینامه‌ های HSE معمولا نیاز به تمدید دارند. این مراحل ممکن است بسته به کشور و سازمان صادرکننده گواهینامه متفاوت باشد. یکی از دلایلی که شرکتها بدنبال دریافت گواهینامه HSE هستند این است که راحت بتوانند در مناقصات و مزایدات شرکتی و دولتی شرکت نمایند.

مزیت شرکت در این مناقضات، این است که شرکتها میتوانند پروژه و طرحهای ارائه شده را بردارند یا اخذ نمایند. با سازمانهای ارائه دهنده این طرحها و پروژه ها فعالیت خود را شروع و گسترش دهند. مدرک HSE مثل تمام استانداردهای ایزو باید سالانه اعتبارش تمدید شود.

در صورت عدم تمدید اعتبار، گواهینامه اعتبارش را از دست میدهد. اگر شرکتی گواهینامه HSE خود را تمدید ننماید، گواهینامه HSE دیگر در سایت صادر کننده قابلیت رجیستری و رهگیری ندارد.

تمدید اعتبار راحت گواهینامه HSE

در واقع تمدید اعتبار راحت گواهینامه HSE بسیار راحت تر از دریافت خود گواهینامه HSE است. یکی از روشهای بروز نگهداشتن سیستم موجود، تمدید اعتبار گواهینامه HSE است. تمدید اعتبار سالیانه گواهینامه HSE را شرکتها موظفند انجام دهند.

حواستان باشد که گواهینامه HSE برای شرکت در مناقصات و ادامه فعالیت حرفه ای در بازار کار لازم است. شما باید حتما یک الی دو ماه قبل از پایان اعتبار گواهینامه، نسبت به تمدید اعتبار گواهینامه HSE اقدام نمایید.

برای تمدید اعتبار گواهینامه HSE باید حتما به مراجع تمدید اعتبار گواهینامه در امور مراقبتی سپاهان HSE مراجعه نمایید. بعد از پرداخت هزینه تمدید و ارائه مدرک، روند ایمنی تمدید اعتبار گواهینامه را انجام دهید.

مراجع صدور گواهینامه HSE

در واقع مراجع صدور گواهینامه HSE همان مراجع صادر کننده ایزو هستند. به مراجع صدور ایزو به اختصار CB میگویند. در حالیکه این CB ها بدون مجوز نمیتوانند گواهینامه HSE را صادر نمایند.

باید از طرف یک نهاد دولتی معتبر بعنوان AB مجوز فعالیت بگیرند، در صورتیکه خود این AB ها باید مورد تایید نهاد بین المللی اعتبار دهندگان جهانی IAF باشد.

تمام کشورهای دنیا داخل IAF عضو هستند و نمایندگانی در IAF دارند که همان AB ها میباشند و داخل سایت IAF میتوانید آنها را ببینید و این AB گواهینامه صادر نمیکند و صدور استاندارد HSE با CB است. مدرکهایی که بدین صورت صادر میگردند، دارای ارزش اعتباری زیادی هستند.

استاندارد HSE در واقع اعتبار IAF را ندارد و تحت نظر CB ها صادر میشود. گواهی HSE فوری فقط برای ارائه در مناقصات، برند سازی استفاده میگردد. گواهینامه HSE فوری ارزان و با قیمت خیلی ارزان و باور نکردنی پایین است. در صورتیکه متقاضیان دوست ندارند هزینه مضاعف مستند سازی و اجرا را بپردازند، میتوانند گواهینامه HSE فوری اخذ نمایید.

مرکز مشاوره سپاهان HSE با شماره تماس: 03133245512 و شماره همراه: 09191371079 آماده ارائه خدمات در رابطه با اخذ گواهینامه HSE در خدمت شما متقاضیان عزیز است. قابل توجه شما که این کارشناسان ما آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند.

صدور گواهینامه ISO
اخذ ارزان و فوری انواع گواهینامه ایزو قابل استعلام و معتبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *