سپاهان HSE
تلفن پاسخگویی: 03133245512 - 09191371079

خدمات گروه تخصصی سپاهان HSE

اخذ فوری و ارزان گواهینامه HSE

گواهینامه HSE یکی از انواع گواهینامه هایی است که اکثر شرکتها بدنبال دریافت آن هستند. اخذ فوری و ارزان گواهینامه HSE بخاطر ضیق وقت و کمبود بودجه متقاضیان امروزه خیلی طرفدار دارند. بیشتر پیمانکاران برای شرکت در مناقصات نیاز به دریافت فوری و ارزان گواهینامه HSE دارند. توجه بفرمایید که گواهینامه HSE با گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران که اداره کار صارد می کند متفاوت است.

اخذ فوری و ارزان انواع گواهینامه ایزو ISO

گواهینامه های بین المللی ایزو ISO نیز یکی از مدارک مهم برای شرکتها تلقی می گردد. شرکتها و سازمانها با اهداف مختلفی همچون موارد زیر تقاضای صدور گوایهنامه ایزو دارند.

دریافت گواهینامه ایزو ISO برای شرکت در مناقصات

اخذ گواهینامه ISO ایزو برای ورود به وندور لیست شرکت نفت

گرفتن مدرک ایزو ISO برای تبلیغات و ماهداف مارکتینگی

اخذ گواهی ایزو ISO برای صادرات و فروش بالاتر

اکثر شرکتها تمایل دارند که اخذ فوری و ارزان انواع گواهینامه ایزو ISO را بصورت معتبر و قابل استعلام انجام دهند. البته سطوح اعتبار مراجع صادر کننده متفاوت هست. لذا متقاضی مدرک ایزو بایستی ابتدا نسبت به نیاز خود نوع اعتبار گواهینامه درخواستی را انتخاب نمایند.

اخذ فوری و ارزان گواهینامه IMS

گواهینامه IMS مخفف عبارت فارسی سیستم مدیریت یکپارچه هست. هر شرکتی که سه تا استاندارد ایزو 9001 و ایزو 14001 و ایزو 45001 را باهم اخذ کند، در اصطلاح می گویند این شرکت سیستم مدیریت یکپارچه یا IMS دارد. بنابراین برای دریافت مدرک IMS لازمست که سه تا مدرک ایزو های 9001 و 14001 و 45001 را اخذ نماید.

اخذ فوری و ارزان گواهینامه IMS نیز با توجه به محدودیتهای متقاضی انجام می گردد.

اخذ فوری و ارزان گواهینامه CE

گواهینامه CE در واقع یک گواهینامه ایی هست که برای یک محصولصادر می گردد. گواهی CE یک مدرک اصالتا اروپایی هست. برای صادرات به کشورهای اروپایی بایستی محصول دراای گواهینامه CE باشد. البته در ایران و خیلی از کشورهای دیگر بدنبال گواهینامه CE اورجینال نمی روند. چون هزینه های فوق العاده بالایی دارد. از اینرو مراجع صادر کننده با استفاده از الفاظ و القاب دهن پر کن اقدام به صدور گواهینامه CE مشابهی با عناوین مختلفی اقدام می کنند.

گواهینامه CE خود اظهاری یا گواهینامه CE انطباقی از جمله عباراتی است که مراجع صادر کننده برای مدرک CE خود استفاده می کنند. متقاضیان که برای صادرات و یا تبلیغات نیاز به مدرک CE دارند معمولا از نوع خوداظهاری و انطباقی گواهینامه CE می گیرند.

اخذ فوری و ارزان رتبه پیمانکاری – گرید پیمانکاری  – صلاحیت پیمانکاری

شرکتهای پیمانکاری وقتی وارد مناقصات می شوند با اصطلاح رتبه پیمانکاری، گرید پیمانکاری، صلاحیت پیمانکاری روبرو می شوند. تمام این عبارات یک مفهوم دارد. در خود گواهینامه عبارت صلاحیت پیمانکاری درج می گردد. گوایهنامه صلاحیت پیمانکاری توسط سازمان برنامه و بودجه کشور یا همان ساجات صادر می گردد.  خیلی از متقاضیان گواهینامه صلاحیت پیمانکاری صادره از سازمان برنامه را با گواهینامه تعیین صلاحیت پیمانکاری اداره کار به اشتباه می گیرند.

لذا متقاضیان بایستی قبل از هر گونه اقدامی ابتدا مرجع صادر کننده صلاحیت پیمانکاری را مشخص نمایند. چون این دو گواهینامه کاملا باهم متفاوت هستند.

اخذ فوری و ارزان رتبه انفورماتیک – گرید انفورماتیک –  گواهی رتبه بندی و احراز صلاحیت شرکت های انفورماتیکی

گواهینامه رتبه انفورماتیک نیز توسط سازمان برنامه و بودجه (ساجات) صادر می گردد. نام دقیق گواهینامه یا رتبه انفورماتیک، گواهی رتبه بندی و احراز صلاحیت شرکت های انفورماتیکی است. این مدرک در محافل کارفرمایی با الفاظ و نامهای مختلف تلفظ می گردد. قبلا گواهینامه رتبه انفورماتیک توسط شورای عالی انفورماتیک صادر می شد. اما مدت زیادیست که شورای عالی انفورماتیک در ساجات ادغام شد.

اکثر شرکتهای فعال در حوزه IT معمولا برای ورود به مناقصات بدنبال مدرک رتبه یا گرید انفورماتیکی هستند.

اخذ صلاحیت پیمانکاری – گواهی تعیین صلاحیت و رتبه بندی شرکت های خدماتی، پشتیبانب و فنی مهندسی

اداره کار برای شرکتهای پیمانکاری گواهینامه صلاحیت پیمانکاری در هفت رشته صادر می کند. نام دقیق این مدرک، گواهینامه تعیین صلاحیت شرکت های خدماتی، پشتیبانی و فنی مهندسی است. شرکتهای زیادی که برای مناقصه در حال تکمیل اطلاعات هستند با عنوان گواهینامه صلاحیت پیمانکاری اداره کار مواجهه میگردند.

توجه بفرمایید که گواهینامه صلاحیت پیمانکاری اداره کار با گواهینامه صلاحیت پیمانکاری سازمان برنامه فرق دارد. برای همین بایستی ابتدا آگاهی پیدا کنید که مدرک صادره از اداره کار برایتان مهم هست یا مدرک سازمان برنامه و بودجه. چون روال دریافت این مدرک کمی طولانی و هزینه ساز هست،لذا ابتدا نوع گواهی درخواستی تون را با دقت تعیین نمایید.

اخذ  گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاری

اخذ فوری و ارزان گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران از اداره کار نیز یکی دیگر از دغدغه های شرکتهای پیمانکاری است. البته افراد و شرکتها این مدرک را با نامهایی همچون مدرک ایمنی اداره کار، گواهینامه صلاحیت HSE اداره کار، مدرک HSE اداره کار، گواهی صلاحیت HSE اداره کار و … بکار می برند.

نام دقیق این مدرک، گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران می باشد. دریافت این گواهینامه مستلزم آموزشهای الزامی از سوی اداره کار هست. این آموزشها در سطوح هیئت مدیره، کارگری و مسئول ایمنی است. پیمانکاران عزیز نبایستی دریافت گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران را به دقیقه نود واگذار کنند.

اخذ فوری و ارزان گواهینامه آموزشی

ثبت و صدور گواهینامه های آموزشی در حوزه های مختلف مانند HSE و ایمنی و ایزو و غیره توسط موسسات و ارگانهای مختلفی صورت می پذیرد. متقاضیان هر نوع گواهینامه آموزشی بایستی ابتدا نیاز و خواسته ی خود را تعیین و هدف گذاری نمایند. بدلیل وجود تعداد کثیری از مراکز آموزشی و تنوع بالای دوره های آموزشی با عناوین مختلف، لازم است ابتدا با کارشناسان ما بصورت رایگان یک مشاوره اولیه بفرمایید.

اخذ گواهینامه آموزشی در هر رشته ایی متناسب با نیاز متقاضیان به طرق مختلف میسر هست. لذا بایستی طبق نیاز بازار کار و یا کارفرمای خودتان و هدف از پیش تعیینی خود در این خصوص اقدام نمایید.

مدرک آموزشی ایمنی، مدرک آموزشی HSE ، گواهینامه دوره آموزشی ایمنی ، گواهینامه آموزشی HSE و خیلی از مدارک دیگر هدف متقاضیان است. این مدراک توسط اداره کار و سازمان فنی و حرفه ای و سایر شرکتهای خصوصی صادر می گردد. اعتبار هریک از این مدارک متفاوت است. برای همین توصیه میکنیم قبل از هر اقدامی حتما با کارشناسان ما مشورت نمایید.

ورود به وندور لیست شرکت نفت

وندور لیست شرکت نفت یکی از نیازهای اساسی شرکتهای تولیدی و یا بازرگانی در زمینه کالای نفت هست. این شرکتها جهت ورودبه فهرست بلند وزارت نفت بایستی شرایط ورود به این فهرست را بدانند. وندور لیست شرکت نفت با واژه لاتین VENDOR LIST و یا مخفف لیست AVL در جامعه مطرح است.

ورود به AVL نفت یکی از تخصصهای گروه ما هست. وندور لیست وزارت نفت خیلی خیلی اهمیت دارد. چون امروزه هیچ خریدی خارج از فهرست بلند نفت انجام نمی گردد. جهت ورود به وندور لیست شرکت نفت یا وندور نفت یا AVL نفت با ما در ارتباط باشید.

اخذ گواهینامه ایزو ISO

اخذ گواهینامه های بین المللی ایزو ISO فوری و ارزان و قابل استعلام بهمراه کد رهگیری در سایت از مراجع با اعتبار IAF 

اخذ گواهینامه ایزو ISO

اخذ گواهینامه های بین المللی ایزو ISO فوری و ارزان و قابل استعلام بهمراه کد رهگیری در سایت از مراجع با اعتبار IAF 

ساخت و ساز ایمن

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

ساخت و ساز ایمن

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

کاشی کاری نقاشی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

کاشی کاری نقاشی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

اخذ مدرک ایمنی و HSE

گواهینامه آموزشی ایمنی و HSE

ایمنی HSE

آموزش دوره های تخصصی ایمنی و HSE باعث ارتقاء سطح دانش کارکنان در محیطهای کاری می گردد. 

اخذ گواهینامه آموزشی HSE و ایمنی از اداره کار ( وزارت کار ) و یا سازمان فنی و حرفه ایی و همچنین از مراجع بین المللی رایج است.

دریافت مدرک های آموزشی ایمنی و HSE را حتما از طریق مراجع ذی صلاح و دارای مجوز انجام دهید.

اخذ فوری انواع گواهینامه آموزشی ایمنی و hse
مهندس بهناز شفیعی

مدیر شعبه آموزشگاه با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور

پروسه های کاری

پلن های کاری ما

طراحی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ

پیاده سازی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ

بازسازی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ

کاشی کاری نقاشی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ

به دنبال دریافت گواهینامه های مورد نیازتون هستید؟
خدمات ثبت و صدور انواع گواهینامه ایمنی HSE ایزو ISO قابل استعلام و معتبر
چرا سپاهان HSE را انتخاب کنیم؟

اخذ گواهینامه ایزو ISO و ایمنی و HSE فوری و ارزان، معتبر و قابل استعلام

دریافت گواهینامه ایزو ISO و ایمنی و HSE و . . . مورد نیاز خودتان را بدون صرف هزینه اضافی و در کمترین زمان ممکنه از طریق گروه سپاهان HSE انجام دهید.
سابقه و صداقت ما، سرمایه اصلی ماست.

وبلاگ

آخرین اخبار و مقالات ما

لینک های مرتبط