دوره های آموزشی

گواهینامه آموزش استاندارد-فوری و ارزان

دوره های آموزشی

متقاضیان عزیزی که بدنبال اخذ دوره های آموزشی معتبر هستید، با ما همراه باشید. با رشد تکنولوژی و علم در دنیا، آموزش علوم و دانش جدید و بروز از الزامات میباشد. از موارد مهم و قابل توجه دولتها، مهارتهای تخصصی و آموزش میباشد.

از سازمانهای مشغول به امر آموزش میتوان از موسسات عالی، سازمانهای دولتی، مرکز تحقیقات و حفاظت فنی کار، دانشگاه ها، سازمان فنی و حرفه ای اشاره نمود. متقاضیان عزیز برای اخذ اطلاعات بیشتر، در زمینه دوره های آموزشی میتوانند این مقاله را بصورت کامل مطالعه نمایند.

لیست دوره های آموزشی

با توجه به نیاز روز جامعه که در حال تغییر است، لیست دوره های آموزشی مدام در حال بروز رسانی و تغییر میباشد. توصیه ما به متقاضیان عزیز این میباشد که قبل از هر تصمیمی، اول لیست دوره های آموزشی را مشاهده نمایند. زیرا با دیدن عناوین میتوانند متوجه شوند که کدام دوره برای آنها مناسب میباشد. لیست دوره های آموزشی مرکز سپاهان HSE توسط کارشناسان مجرب ما همیشه در حال رصد کردن و بروز رسانی میباشد.

نحوه برگزاری دوره های آموزشی

در حال حاضر نحوه برگزاری دوره های آموزشی بصورت حضوری و غیر حضوری میباشد. در دوره های حضوری، متقاضی باید بصورت فیزیکی حضور داشته باشد. ولی در دوره های غیر حضوری، نیازی به حضور فیزیکی نمیباشد و دوره بصورت غیر حضوری برگزار میگردد.

آموزشهای غیر حضوری بصورت آنلاین یا بصورت مکاتبه ای است. در نتیجه در مرحله اول باید دوره آموزشی را انتخاب کنید. در مرحله بعد با واحد آموزش مرکز مشاوره سپاهان HSE با تلفن: 03133245512 و شماره تلگرام: 09191371079 تماس حاصل بفرمایید و از نحوه برگزاری دوره آموزشی مورد نیاز مطلع شوید.

نمونه دوره های آموزشی

دوره های آموزشی با سرفصلهای متفاوت دارای ابعاده گسترده میباشد. بخاطر همین دوره ها را به چندین دسته تقسیم میکنند. موضوعیت و ماهیت دوره ها با یکدیگر متفاوتند. در نتیجه گواهینامه صدوری نیز با یکدیگر فرق میکنند.

دوره های آموزشی دارای پروسه های زیادی هستند، که ما در اینجا فقط به پر طرفدار ترین آنها اشاره میکنیم:

  • شاخه های مختلف شامل دوره های آموزشی اصول مدیریتی
  • دوره های آموزشی فنی و تخصصی
  • دوره های آموزشی مهارتی
  • دوره های آموزشی استانداردهای بین المللی
  • دوره های تخصصی ایزو HSE

میباشند.

 براحتی میتوانید در دوره های آموزشی بصورت آنلاین ثبت نام نمایید. اقدامات اولیه را قبل از ثبت نام انجام دهید. اول لیست دوره های آموزشی را ببینید. سپس دوره آموزشی مورد نیازتان را انتخاب کنید. سپس از طریق تلگرام رسمی مرکز مشاوره سپاهان HSE با شماره همراه: 09191371079 در خواست تان را اعلام کنید.

گواهینامه مدرک آموزشی ایمنی HSE اداره کار

در واقع گواهینامه مدرک آموزشی ایمنی HSE اداره کار معتبر و قابل استعلام اقسام و انواع مختلفی دارد. متقاضیان بخاطر عدم آگاهی از ماهیت مدرک ایمنی HSE اداره کار  عناوین مختلف ذیل را جستجو میکنند.

  • گواهینامه آموزشی افسر HSE در پروژه های نفتی
  • گواهینامه آموزشی HSE اداره کار
  • مدرک افسر HSE در شرکتهای نفتی
  • دریافت مدرک آموزشی افسر HSE در پروژه های نفتی
  • گواهینامه آموزشی HSE در پروژه های نفتی مورد تقاضای کارجویان و دانشجویان

دوره های آموزشی ایمنی HSE اداره کار

در واقع دوره های آموزشی ایمنی HSE اداره کار شامل دوره های زیر میباشد:

دوره مسئول ایمنی

در اصل دوره مسئول ایمنی دوره ای میباشد که مسئول ایمنی باید آنرا بگذراند. تمام سازمانهای پیمانکاری برای هر کارگاه خود باید یک مسئول ایمنی که دارای مدرک مرتبط است را استخدام کنند. در حالکیه این امر کاملا سلیقه ای است.

اگر مدرک مسئول ایمنی مرتبط باشد فقط باید کلاس شناسایی خطرات و ارزیابی ریسک را طی کند. ولی در صورتیکه افسر ایمنی داری مدرک مرتبط نباشد، باید دو دوره ایمنی عمومی مخصوص مسئول ایمنی یک هفته ای 40 ساعته و شناسایی خطرات و ارزیابی ریسک مختص مسئولین ایمنی 2 روزه 16 ساعته را طی کند.

همه کلاسها با توجه به اجبار اداره کار تحت نظر مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت کار و امور اجتماعی مدیریت سازمانی برگزار میگردد و مدرک آنها را اداره کار صادر می نماید.

دوره ایمنی مختص کارفرمایان و صاحبان کار

در اصل دوره ایمنی مختص کارفرمایان و صاحبان کار ، دوره دیگری است که کارفرمایان باید آنرا بگذرانند و مختص کارفرمایان است. یکی از اعضای هیئت مدیره باید این دوره سه روزه یا 20 ساعته را بگذراند. این دوره نیز مانند دوره مسئول ایمنی تحت نظر مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت کار و امور اجتماعی مدیریت سازمانی برگزار میگردد و مدرک آنرا اداره کار صادر می نماید.

ایمنی عمومی مختص کارگران

در واقع ایمنی عمومی مختص کارگران دوره ای است که مخصوص افراد لیست بیمه است و همه افراد لیست بیمه باید یک این دوره را با عنوان ایمنی عمومی مختص کارگران که 8 ساعت را طی نمایند. این دوره نیز مانند دو دوره قبلی تحت نظر مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت کار و امور اجتماعی مدیریت سازمانی برگزار میگردد و مدرک آنرا اداره کار صادر می نماید.

در صورتیکه مسئول برگزاری دوره آموزشی مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت کار و امور اجتماعی است. هنگامیکه یک سازمان بخواهد برای اخذ گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران اقدام نماید، در مرحله اول باید کارکنان آنها این دوره ها را بگذرانند.

این مدارک را باید اخذ نمایند تا بتوانند برای گواهینامه صلاحیت ایمنی پیمانکاران اقدام نمایند و آنرا اخذ نمایند.

گواهینامه آموزشی ICDL

متقاضیان و افراد با گواهینامه آموزشی ICDL میتوانند با نرم افزارهای مختلف کامپیوتر آشنا شوند. زمینه فعالیت افراد دارای گواهینامه آموزشی ICDL، زمینه آموزشی، اداری و فناوری اطلاعات است. در ضمن گواهینامه آموزشی ICDL جهت استخدام در سازمانهای خصوصی، دولتی و اداره ها الزامی میباشد.

مهارتهای هفت گانه ICDL چیست؟

  • مبانی کامپیوتر

آشنایی با اجزای نرم افزاری و سخت افزاری کامپیوتر، سیستم عاملها و نحوه کار با آنها را یاد میدهد.

  • مدیریت فایلها

شما با نحوه ذخیره، ایجاد، سازماندهی و مدیریت فایلها و پوشه ها آشنا میشوید.

  • پردازش متن

از نرم افزارهای پردازشگر متن مانند Word جهت نوشتن، قالب بندی متون و ویرایش استفاده میکند.

  • صفحه گسترده

شما با نرم افزارهای صفحه گسترده مثل Excel جهت ایجاد نمودارها و انجام محاسبات آشنا میشوید.

  • پایگاه داده

نرم افزار Access اطلاعات را تحلیل، ذخیره، تجزیه و مدیریت می نماید.

  • ارائه مطلب

نرم افزار Power Point برنامه ای کاربردی از مجموعه ای از نرم افزارهای مایکروسافت آفیس میباشد. کار این نرم افزار طراحی اسلایدهای تصویری، متنی، صوتی و ویدیویی است. در محیط های تجاری، آموزشی و حرفه ای بطور وسیع مورد استفاده قرار میگیرد.

  • وب و ارتباطات

با اینترنت، نحوه جستجو، ایمیل و استفاده از منابع آنلاین آشنا میشوید.

گواهینامه آموزشی مدیر منابع انسانی

افرادی که دارای گواهینامه آموزشی مدیر منابع انسانی هستند، میتوانند مدیریت و استخدام افراد را بر عهده بگیرند. این افراد در زمینه مهارتهای تصمیم گیری جهت انتخاب بهترین سیاستها آموزش دیدند. افراد بسیار زیادی بدنبال دریافت مدرک گواهینامه آموزشی مدیر منابع انسانی برای ورود به بازار کار هستند.

زمانی تجربه کاری ما در مورد روابط کارمندان زیاد میشود که دارای مدرک گواهینامه آموزشی مدیر منابع انسانی باشیم. دریافت این گواهینامه، باعث جذب و استخدام در شرکت دولتی و خصوصی با پاداش و مزایای زیادی است.

هدف دریافت این گواهینامه، آمادگی اولیه حضور در آزمون و ایجاد تسلط بر فرآیندهای مدیریت منابع انسانی است. اگر در پست مدیریت منابع انسانی این گواهینامه را داشته باشید، باعث ایجاد کسب مهارتها و قبول مسئولیتها و روابط جدید میشود.

گواهینامه آموزشی مهندسی فروش

در حال حاضر گواهینامه آموزشی مهندسی فروش در بین کاربران بسیاری معروف شده است. سازمان فروش را میتوان قلب تپنده هر شرکت دانست. فرآیند فروش در هر شرکت باید بصورت اصولی مدیریت شود. اگر نسبت به فروش بی توجه باشید باعث ورشکستگی شرکت میشوید.

بخاطر همین دریافت گواهینامه آموزشی مهندسی فروش بسیار مهم میباشد. عنوان مدرک گواهینامه آموزشی در کشورهای دیگر، Sales Engineering Training Certificate میباشد. در اصل مهندسی فروش به معنی مستند سازی، پیاده سازی سیستماتیک، طراحی و مهندسی وار یه سازمان فروش است.

مهندس فروش کارش ایجاد سازمان فروش است. فرآیند های کلی فروش در هر شرکت با هر زمینه فعالیتی یکی میباشد، ولی اجزای فرآیند فروش در هر سازمان متفاوت است. مهندسی فروش یکی از دوره های پر کاربرد و پر طرفدار است.

دریافت گواهینامه آموزشی مهندسی فروش

افراد زیادی مانند دانشجویان به دنبال دریافت گواهینامه آموزشی مهندسی فروش میباشند تا برای ورود به بازار کار آماده باشند. افزایش و رقایت در فرصتهای شغلی از ویزگیهای اخذ مدرک آموزشی مهندسی فروش است. با اخذ این مدرک در سمتهای شغلی مانند مدیر فروش، مدیریت ارتباط با مشتری، کارشناس فروش و مشاور فروش میتوانند مشغول کار شوند.

برای اینکه شخص بتواند سازمان فروش یک شرکت را مهندسی کند، باید دارای مدرک آموزشی مهندسی فروش باشد.

نکات مهم اخذ گواهینامه آموزشی ایمنی

در واقع نکات مهم اخذ گواهینامه آموزشی ایمنی در محیط کار باید رعایت شود. ما گواهینامه های آموزشی متفاوتی داریم که در زیر به چند نوع معروف و پر کاربرد آن اشاره کردیم. این چند نوع گواهینامه آموزشی یکی از پر تقاضاترین انواع گواهینامه های آموزشی ایمنی هستند.

گواهینامه آموزشی آتش نشانی

در واقع اخذ گواهینامه آموزشی آتش نشانی به افراد توصیه میگردد. یکی از حوادث پر خطر برای سازمانها، اطفا حریق و پیشگیری آن است. پیشگیری از ایجاد حریق و نحوه اطفا حریق که دارای اهمیت بسیاری میباشد از دوره های مربوط به آتش نشانی است. از دوره های مفید و کاربردی میتوانیم به دوره های آموزشی آتش نشانی پیشگیری و اطفا حریق نام ببریم.

حتی افراد غیر متخصص در زمینه HSE نیز بهتر است گواهینامه آموزشی آتش نشانی را اخذ نمایند. همه افراد سازمان باید دوره عمومی آشنایی با تجهیزات اطفا حریق و نحوه کار با آنرا باید بگذرانند. اخد مدرک آتش نشانی و شرایط آن از مراجع مختلف با هم فرق میکند. هر سازمان دارای یک روش آموزش جداگانه برای خودش دارد. مرکز مشاوره سپاهان HSE روش مکاتبه ای دارد.

در حالیکه سازمان آتش نشانی روش تئوری و عملی را برای شرکتها برگزار می نماید. پیشنهاد ما به شما این است که دستور العمل مقابله با حریق و پیشگیری از آنرا مطالعه نمایید. نحوه اخذ گواهینامه آموزشی آتش نشانی توسط مرکز مشاوره سپاهان HSE با تلفن: 03133245512 و شماره همراه: 09191371079 یکی از آسانترین روشهای موجود میباشد.

گواهینامه آموزشی افسر HSE

آیا میدانید گواهینامه آموزشی افسر HSE چیست؟ افسر ایمنی و افسر HSE فردی میباشد که بر امورات مربوط به HSE در هر شرکتی اعمال قانون و مقررات میشود. یکی از مشاغل مهم فرد افسر ایمنی HSE است. از دوره های پر تقاضا نسبت به سایر دوره ها میتوان به دوره های آموزشی افسر HSE اشاره کرد.

افرادی که در سمت افسر HSE شاغل هستند، باید گواهینامه آموزشی افسر HSE را دریافت نمایند. تمام سر فصلهای HSE در حد متوسط تدریس میشود. به دو صورت بین المللی و داخلی گواهینامه آموزشی افسر HSE صادر میشود

مرکز مشاوره سپاهان HSE سازمان مرکزی مجری آموزش تخصصی افسر HSE  میباشد. اخذ استاندارد آموزشی افسر HSE میتواند به فرد در ارئه خدمات مطابق با شرح وظایف افسر HSE کمک نماید. سمت افسر HSE در چارتهای اصولی واحد HSE دارای جایگاه ویژه ای میباشد.

دوره تربیت افسر ایمنی در پروژه ها-فوری و ارزان
دوره تربیت افسر ایمنی در پروژه ها-فوری و ارزان-کد رهگیری 09191371079

مدرک فنی و حرفه ای

در واقع مدرک فنی و حرفه‌ ای، گواهی ‌نامه‌ ای است که به افرادی که در دوره‌ های آموزشی فنی و حرفه ‌ای شرکت کردند، اعطا میشود. این مدرک نشان‌ دهنده مهارتها و دانش تخصصی فرد در یک حوزه خاص است و معمولا بمنظور ارتقا توانایی‌ های شغلی و افزایش فرصتهای شغلی صادر میگردد.

انواع مدرک فنی و حرفه ‌ای

اگر بدنبال دریافت انواع مدرک فنی و حرفه ای فعالیت هستید با ما همراه باشید. سازمان فنی و حرفه ای ایران، در جهت توسعه مهارتها و دریافت انواع مدرک فنی و حرفه ای در کشور فعالیت دارد. شعار سازمان فنی و حرفه ای، ایجاد تغییر مثبت و اشتغال پایدار آموزشهای گسترده است. سازمان فنی و حرفه ای کشور مدرک معتبر فنی و حرفه ای به کارآموزان خود میدهد.

گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای به اشخاص واجد شرایط اعطا میگردد. منظور از واجد شرایط این میباشد که دوره های آموزشی، آزمون تئوری و عملی را کار آموز باید بگذراند. میزان مهارت و دانش کار آموز در یک رشته خاص را مدرک فنی و حرفه ای ثابت می نماید.

مدرک فنی و حرفه ‌ای ابزاری مهم برای ارتقا مهارتها و ورود به بازار کار است و به افراد کمک میکند تا در زمینه ‌های مختلف شغلی موفق ‌تر عمل کنند. در اصل مدرک فنی و حرفه ای معتبر سازمان فنی و حرفه ای کشور، فعالیتش در راستای توسعه مهارتهای شغلی و اخذ مدرک فنی و حرفه ای معتبر است.

شعار سازمان، ایجاد تغییر مثبت و اشتغال پایدار آموزشهای گسترده است. اگر بدنبال مدرک فنی و حرفه ای معتبر هستید میتوانید با مرکز مشاوره سپاهان HSE با تلفن: 03133245512 و شماره همراه: 09191371079 در تماس باشید تا کارشناسان مجرب ما، شما را برای دریافت مدرک معبر فنی و حرفه ای راهنمایی و مشاوره نمایند.

صدور گواهینامه ISO فوری و ارزان
اخذ ارزان و فوری انواع گواهینامه ایزو قابل استعلام و معتبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *